6.4.07

ΕΛΕΥΘΕΡΟ

Εδώ και πολύ καιρό αδυνατώ να γράψω.
Φταίει οτι το block μου διαβάζεται απο ανθρώπους για τους οποίους θέλω να γράψω,
φταίει οτι γράφω καλύτερα όταν είμαι λυπημένος, ενώ τώρα περνάω υπέροχα,
φταίει οτι δεν είμαι στον υπολογιστή μου και μου τη σπάνε τα net cafe.
Είχα πολλά να πώ,
δεν τα κατάφερα,
και τώρα πέρασαν.
ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΑΘΕΙ ΕΝΑΣ ΥΠΕΡΟΡΓΑΝΩΤΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΡΩΤΕΥΘΕΙ.
Ο ΕΡΩΤΑΣ ΣΟΥ ΓΑΜΑΕΙ ΚΑΘΕ ΑΙΣΘΗΣΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ
ΣΕ ΒΓΑΖΕΙ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΚΑΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΑ
ΣΕ ΑΛΛΑΖΕΙ ΜΕ ΕΝΑΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΣΟ ΥΠΕΡΟΧΑ ΑΠΛΟ
ΚΑΙ ΣΥΝΑΜΜΑ ΤΟΣΟ ΠΕΡΙΤΕΧΝΑ ΠΕΡΙΠΛΟΚΟ
ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΘΕ ΑΙΣΘΗΣΗ ΓΗΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΔΙΑ
ΕΥΚΟΛΑ ΤΑ ΛΟΓΙΑ..ΟΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΜΟΝΟ ΕΧΟΥΝ ΣΗΜΑΣΙΑ.

1 comment:

foolish cloud said...

Ο έρωτας φτιάχτηκε για να μας αποδιοργανώνει. Είναι αυτό που θα σπάσει τη ρουτίνα της ζωής μας...

Δεν ξέρω αν αξίζει να τα παρατήσεις όλα για χάρη του ή απλά να τα βάλεις λίγο στην άκρη.

Ζήσε το μέχρι εκεί που μπορείς.