5.10.07

ΑΓΡΙΟΣ ΛΥΚΟΣ


Πάρε έναν λύκο, ένα οποιδήποτε άγριο ζώο και κλείστο σε ένα κλουβί, θα τρέχει γύρω γύρω, θα του λείπει η ελευθερία του και θα μαραζώσει.

Έτσι νιώθω σήμερα.

Σήμερα έμαθα πως έχω υποχρεωτικά μαθήματα πράγμα που μου απαγορεύει να επισκέπτομαι το μωρό μου μεχρι τουλάχιστον τον φλεβάρη.

Παράλληλα το μωρό μου ξεκινά να δουλεύει και η φύση της δουλείας του θα τον έχει μακριά απο την Αθήνα , ίσως και απο την χώρα για μεγάλα χρονικά διαστήματα.

Και τώρα;

Σήμερα που κατάλαβα τι γίνεται, μετά απο καιρό, έβαλα ξανά το ''χορεύοντας με την σκιά σου'' του Μάνου, σήμα κατατεθέν της θλίψης μου.

Σήμερα θυμήθηκα πως όταν τον πρωτογνώρισα, και ναι νιώθω τύψεις για αυτό, είχα καθησυχάσει τον εαυτό μου λέγοντας ''σιγά μωρέ μην αντέξουμε μαζί μέχρι να ξεκινήσει δουλεία''

Σήμερα στεναχωριέμαι.

Σήμερα είμαι συνεχώς βουρκωμένος χωρίς όμως να κυλά δάκρυ.

Σήμερα εύχομαι να είχα αντιληφθεί νωρίτερα πως σύντομα θα ήμασταν χώρια ωστε να είχα αποφύγει τους τσακωμούς για τους οποίους ευθυνόμουν και μου ''τρώγανε'' , απλά τότε, πολύτιμα τώρα λεπτά με το μωρό μου.

Σήμερα έυχομαι να είχα αδράξει ακόμα περισσότερες ευκαιρίες για να τον έβλεπα.

Σήμερα όμως δέν έκανα το ποιό έυκολο πράγμα, να μετανοιώσω που τον αγαπησα τόσο.

Όσο και να πονάω μακριά του, όσο και να φοβάμαι τις συνέπειες του αποχωρισμού για μεγάλα χρονικά διαστήματα, όσο και να ΄βλέπω εφιάλτες πως τον χάνω, εγώ τον αγαπώ.

Ακούς; Σαγαπώ

Ακούς; Θα μαι εδώ

Ακούς;

1 comment:

Alex A. said...

Εγώ πάντως σε άκουσα δυνατά και καθαρά. Πολύ όμορφο ποστ!
ΥΓ. Όταν ξεκίνησα κι εγώ με τον Γιάννη, ζούσαμε σε διαφορετικές πόλεις... δεν κράτησε πολύ :)