23.1.10

Δύο χρόνια μετά..ή η επανάσταση χωρίς αιτία

(..)..Πέρασαν σχεδόν δύο ολόκληρα χρόνια απο την τελευταία μου ανάρτηση.
Δύο χρόνια που δεν ένιωσα την ανάγκη να γράψω..δεν έχω γράψει τίποτα όμως έκανα πολλά.
Χώρισα, αλήτευσα, έκανα ένα κάρο γνωριμίες, περιστασιακό σέξ, καταξιώθηκα στη δουλειά μου, έβγαλα χρήματα, ερωτεύθηκα, χώρισα ξανά, έκανα την στρατιωτική μου θητεία , γνώρισα νέους φίλους, τους άλλαξα, βρήκα άλλους, ερωτεύθηκα και τώρα βρίσκομαι σε μια σχέση που μου έχει αλλάξει την ζωή και τον χαρακτήρα..
Δεν ξέρω γιατί ξεκινάω ξανά να γράφω όπως δεν ξέρω γιατί έχω ξεκινήσει τον τελευταίο καιρό να συλλέγω έργα τέχνης..κάτι με κούρασε στην γεμάτη απο ύλη, λαγνεία και ξενύχτια ζωή μου..κάτι σαλεύει μέσα μου και μου λέει δεν είσαι μόνο αυτά, είσαι και κάτι άλλο το οποίο πλέον δεν δέχεται να έρχεται δεύτερο..
Η επανάσταση λοιπόν ξεκινάει αυτή τη στιγμή, η προκύρηξη γράφεται απο εμένα αλλα όχι απο εμένα..η κουκούλα δεν φαίνεται στον καθρέπτη μου..η βόμβα όμως ακούγεται μέσα μου να χτυπά τίκ, τακ τίκ τακ..

No comments: