11.5.07

ΦΙΔΑΚΙ


Συνδυάζω τα περισσότερα πράγματα με μυρωδιές
Σαν κουτάβι
Λόγια, πράξεις, ημέρες, εποχές και σχέσεις

Το χώμα μυρίζει έντονα μετά την γλυκιά και δροσιστική ανοιξιάτικη καταιγίδα
Τα κουνούπια που με ενοχλούν εξαφανίζονται με το σήμα κατατεθέν του καλοκαιριού
Το ΄΄φιδάκι΄΄
Λατρεύω την μυρωδιά του,

την λατρεύω στον χώρο, στα ρούχα μου , στα μαξιλάρια μου.

Σημαίνει απλά καλοκαίρι, διακοπές, , καλοπέραση.
Μέρες όπως η σημερινή,

μέρες από τις ελάχιστες που έχω πλέον να αφοσιωθώ στον εαυτό μου,

ανάβω ένα φιδάκι,

κάθομαι στον κήπο και πίνω σανγκρια,

ακούω Buena Vista Social Club

και κάνω κάθε δυνατή προσπάθεια να πιστέψω πως είμαι διακοπές.
Μέρες σαν και αυτή μου λείπεις πιο πολύ.
Το καλοκαίρι για εμένα είναι ταυτισμένο με ήρεμες διακοπές,

σε ήσυχα νησιά των Κυκλάδων, ερημικές παραλίες και νύχτες με φιδάκια, σανγκρία , μουσικούλα και κουβέντα μέχρι τι πρωί.

Τα χαράματα,

βόλτα στην παραλία,

η καλύτερη ώρα για να κάνεις έρωτα στην άμμο την ώρα που σκάει μύτη ο ήλιος. Να,

μυρίζω και το αντιηλιακό,

μυρίζω την αλμύρα στα μαλλιά και τη στυφή γεύση των φιλιών.
Μέρες σαν και αυτή μου λείπεις πιο πολύ.
Σκοτείνιασε,

εσύ ακόμα είσαι έξω, είσαι με φίλους,

χαίρομαι που δεν μένεις μεσα,

δεν καταλαβαίνεις πως δυσαναχετώ μόνο και μόνο

γιατί ξέρω πως ορισμένοι θα σε πληγώσουν,

δεν πειράζει,

ο καθένας μαθαίνει από τα δικά του λάθη.

Ανυπομονώ να περάσουν οι μέρες και να σε σφίξω στην αγκαλιά μου.

Να είναι το δικό σου άρωμα στα μαξιλάρια και όχι η κολώνια σου που ψέκασα εγώ.
Μέρες σαν και αυτή μου λείπεις πιο πολύ.

Την Τρίτη που θα σε δώ κλείνουμε δύο μήνες.

Χαζή παρατήρηση,

οι μήνες, οι μέρες, οι βδομάδες ακόμα και τα χρόνια

δεν σημαίνουν τίποτα αν δεν υπάρχει έρωτας.

Οπότε την Τρίτη κλείνω δυο συνεχόμενους μήνες έρωτα

και όχι δύο μήνες σχέσης με κάποιον.
Το φιδάκι και η σκέψη σου βοηθούν να κάνω σχέδια για τις μέρες που θα έρθουν. Καλοκαίρι,

διακοπές,

άμμος,

αντιηλιακό,

φιδάκι,

σανγκρία και μοχίτο,

αρώματα,

φιλιά και χάδια.

Μωρό μου έλεος , τίναξε την άμμο από τα πόδια σου!!!
Μέρες σαν και αυτή μου λείπεις πιο πολύ.
Έσβησε το φιδάκι,

έσβησε ο ήλιος,

τέλειωσε η μουσική ,

εσύ είσαι όμως ακόμα εδώ.

2 comments:

poik poik said...

s'agapw
''aytos poy soy leipei''

foolish cloud said...

"οι μήνες, οι μέρες, οι βδομάδες ακόμα και τα χρόνια
δεν σημαίνουν τίποτα αν δεν υπάρχει έρωτας.
"

Έτσι ακριβώς είναι τελικά...

Να προσέχετε αυτό που έχετε