14.5.07

ΒΟΟΟΜ


Αυτές τις ημέρες δεν είμαι καθόλου καλά,
Δεν φταίει ένα συγκεκριμένο πράγμα αλλά ένας συνδυασμός πολλών

Είναι από αυτές τις φάσεις που θέλεις να μένεις κλεισμένος στο σπίτι
Δεν βγαίνω έξω διότι δεν θεωρώ πως έχω κάτι να κάνω
Δεν μιλάω με φίλους και γνωστούς διότι αδιαφορώ για ότι έχουν να μου πουν
Κάθομαι απέναντι τους και νιώθω ότι βαριέμαι

ότι χάνω τον χρόνο μου,

με ενοχλούν όλοι.
Μένω στο σπίτι, κοιμάμαι, βλέπω ταινίες, διαβάζω

και κάνω ηλιοθεραπεία στο μπαλκόνι.
Το μωρό μου είναι το μόνο άτομο

με το οποίο μιλάω πάνω από 5 λεπτά την ημέρα,

μιλάμε πολύ,

δεν ξέρω αν πρέπει τώρα που είμαι έτσι.

Οι άμυνες μου έχουν γίνει αγκαθωτές μάντρες.

Ξέρω ποιος είναι και τι να περιμένω από αυτόν ,

αλλά αυτές τις ημέρες,

πράγματα που παλαιότερα απλά με ψιλοενοχλούσαν τώρα με τσιτώνουν.

Είναι μέρες που το μόνο που θέλω είναι αγάπη,

αγκαλιές και γλυκόλογα.

Ούτε χαζομουτράκια,

ούτε τσακωμούς ούτε νεύρα.

Απλά δεν μπορώ να τα διαχειριστώ.
Φταίνε όλα, λίγο η δουλεία, λίγο η σχολή,

λίγο η μάνα μου, λίγο η μοναξιά της αυτοεξορίας μου,

λίγο ότι μου λείπει το μωρό μου ,λίγο ή πολύ ο σκατοχαρακτήρας μου

όλα μαζί έχουν δημιουργήσει την τέλεια ωρολογιακή βόμβα

η οποία δεν ξέρω που θα σκάσει,
ποιον θα κάψει και πότε.

Ελπίζω ποτέ.





Σήμερα δεν θέλω τέχνη,
Σήμερα δεν θέλω εικαστικές απόψεις,
Σήμερα δεν θέλω νοήματα,
Σήμερα θέλω απλά να πώ πως νιώθω…ΣΚΑΤΑ!

No comments: