4.1.11

ΚΑΘΡΕΠΤΗΣ



Το αποφάσισα,
θα αγοράσω έναν μεγάλο καθρέπτη και θα τον βάλω πλαί στο κρεβάτι μου.
Κάθε βράδυ που θα ξαπλώνω δεν θα είμαι πλέον μόνος, όπως με άφησες.
Θα κοιμάμαι με έναν σαν και εμένα, θα ξέρω οτι θα είναι εκεί, όπως ποτέ δεν ήσουν.
Γνωρίζοντας πως είμαστε τα ίδια σκατά μεταξύ μας, και όχι τόσο διαφορετικοί.
Θα κοιμάμαι και θα ξέρω πως θα κοιμάται δίπλα μου, κάθε φορά που μέσα στη νύχτα θα ανοίγω τα μάτια μου θα τον βλέπω να με κοιτά, όπως πάντα έκανα όσο κοιμόσουν.
Ακόμη και να σπάσει θα είναι που γινόμαστε κομμάτια χίλια τόσο εύκολα και οι δύο, όπως έγινα.
Μα ακόμη και έτσι μπορείς να δείς μέσα μας, οι ρογμές είναι απλά μνήμες των γεγονότων και είναι πολλές.
Εσύ όπως πάντα τις παραβλέπεις κοιτάς μέσα μας για να φτιαχτείς, πάντα σε ενδιέφερε μόνο το εξωτερικό κομμάτι του εαυτού σου.
Απο εμάς ικανοποιείς το εγώ σου, όσο περισσότερα τα κομμάτια τόσο μεγενθύνεται το εγώ σου.
Και γυρνάς την πλάτη, κλείνεις το φώς και φεύγεις όπως πάντα έκανες.
Αυτή τη φορά όμως το έκανες επειδή ως καθρέπτης σου , σου έδειξα όλα όσα δεν είσαι και πόνεσες.

Το αποφάσισα,
θα αγοράσω έναν μεγάλο καθρέπτη και θα τον βάλω πλαί στο κρεβάτι μου.
Έτσι θα έχω κάποιον σαν και εμένα να με νανουρίζει τις νύχτες μέχρι να βρώ εσένα που θα τον αντικαταστήσεις.

No comments: